pühapäev, 1. märts 2009

Veebruar läbi, märts juhhei!

Aeg lendab. Sel nädalal lendas see rohkem kodus kui linnas. Vabariigi Vastlapäeval olin ka kodus. Käisin trenni tegemas.. ja nokitsesin oma "projekti" kallal :) Vastlaliug jäi seekord kuidagi märkamatult laskmata.

Lahe, et õues ikka veel lund on. Muidu oleks vist suht nõme. Muidugi on lahe olnud ka märtsis metsa alt sinililli korjata. Eks paistab, milline ilm märtsi lõpuks on..

Märts, märts, märts.. märtsis on ju juba esimene "vaheaeg". Juhhuu!! Veel üks nädal kodus. See tuleb ju nii ruttu. Aeg tõesti lendab. Ja see aeg ongi ju minu elu. Mind lohutab vähemalt mõte, et olen alati püüdnud aega võimalikult otstarbekalt kasutada. Muidugi mõnikord on küll hetki, kus ei taha lihtsalt mitte midagi teha (näiteks eile peale lõunat). Tahan lihtsalt olla.. Tavaliselt on sellised hetked kodus. Aga enamus ajast ma lihtsalt ei suuda niisama passida. Lihtsalt olla. Mind ajab närvi, kui pean kellegi järgi ootama.. või isegi see, kui näen kuidas teised mu ümber mõttetult uimerdavad. Kui midagi teed, siis tee! Kui puhkad, siis puhka (ette nähtud hetkel ja kohas)! Aga pagan võtaks, inimesed, ärge venitage, ärge võtke üldse ettegi asju, mida teile teha ei meeldi, ärge lükake ebameeldivusi edasi! Ärge raisake oma aega! Ärge raisake oma elu!

Huvitav.. miks ma üldse seda postitust kirjutama hakkasin? Tegelikult ei mäletagi enam. Näpud lihtsalt hakkavad trükkima kõike, mis pähe tuleb. Peaks oma sõrmi vist pisut distsiplineerima ja mõtteid rohkem konsentreerima, sest suutsin sisse logimise ajaga teema juba ära unustada.

Ahjaa.. üks palve ka.

Kõigil, kel on pilte 2008.aasta vibuspordist ja on nõus neid laiema vibuüldsusega jagama, võiksid minuga ühendust võtta. Sobivad pildid nii treeningutest, võistlustest, laagritest kui lihtsalt laskuritest :) Ja asjaga on suhteliselt kiire!

Tänan juba ette!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar