laupäev, 7. veebruar 2009

Oh kooliaeg, oh kooliaeg ... jälle sina tulid!

Nonii, nonii, nonii ! Hakkaski ta jälle pihta. Alates sellest nädalast algas õppetöö!

Käisin ka jaanuari viimasel nädalal koolimajas. Instituudi "võlapäeval", ühte kontrolltööd tegemas, mille ajal ma eelmisel semetril puudusin. Ja vene keele kodulugemist käisin vastamas (suur tänu siinkohal mu vanavanematele - luban, sel semestril hakkan korralikumaks). Kool oli selline mõnus rahulik.. inimesi liikus, kuid vähe.. samas ei olnud ka kõle või paha seal olla.

Aga selle nädala alguses. Esmaspäeval mõtlesin - kuhu ma sattunud olen? Mäletan, et Järvakandis oli esimene korrus sellist siginat-saginat-ja-jutuvadinat täis. Sest seal olid algklassid (its-its). Rahvast oli palju, kõik arvutid olid ummistatud üliõpilastest, kes otsisid Asiost (meie kooli mingi tunniplaani-programm) endale aineid. Ja see suur jällenägemisrõõm. See tabas enamikke.

Üllataval kombel ka mind :) Nägin sel nädalal kahte oma esimese kursuse kursaõde. Küll ainult vilksamisi, kuid siiski! Viimati nägin neid 2,5 aastat tagasi. Ja siis sain tuttavaks kahe oma praeguse kursaõega. Täitsa toredad tunduvad. Mõlemad on endale kõrvalerialaks rekreatsiooni valinud, seega kohtan neid lisaks keeleloengutele ka Pirital. Lahe!

Täna avastasin, et teoreetiliselt võttes peaks mul nüüd pool ülikooli esimesest astmest läbi olema. Tadaaa! Palju õnne mulle :) 3 semestrit läbi, 3 ees. Loodan, et läbin ajaliselt teise poole kiiremini kui esimese poole ;)

Aga üldiselt on mõnus tunne. Sel semestril on küll tunniplaan suht tihe ja päris mitu ainet on 3-4 tunnised. Aga ma ei nurise, sest praegu tunduvad kõik ained huvitavad ja heade õppejõududega. Mitmes loengus on lisaks kasulikule materjalile ka lõbus. Näiteks vaatasime ühes loengus Boratit. Ja pealeselle - 3 ainet lõppeb juba aprilli alguses ära! Juhhuu!


Ilusat seda semestrit kaasüliõpilased :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar