kolmapäev, 21. jaanuar 2009

Universiaad

Sel aastal toimub 1.-12.juulini Belgradis XXV Suveuniversiaad. 2.-6.juulil lastakse seal ka vibu.

Eelmise hooaja lõpus tegime plaane selleks hooajaks. Teadsin kohe, et tahan universiaadil osaleda. Ja mitte lihtsalt osaleda ;) If you know, what I mean :P

Seetõttu hakkasingi oktoobri alguses uurima, mis värk sellega on. Võtsin ühendust EASLiga ja sain ka vastuse. Öeldi, et alaliitudesse saadetakse oktoobris mingid ankeedid ja info. Ja et detsembri keskpaigaks peab olema alaliitudel teatatud, kes osaleda soovib ja paljuga alaliit sportlast toetab, sest võistlusreis kokku maksab üle 10 000 krooni.

Alaliidust klubidesse (või vähemalt meie klubini) mingit infot ei liikunud. Vähemalt siiani mitte. Kuid ma ei muretsenud ega uurinud ka, kuna olin oma osalemissoovist otse isiklikult teada andnud. Kuigi rohkem infot oleks siiski tore olnud omada..


Nüüd võtsin EASLiga uuesti ühendust. Eks paistab, mis vastuse saan :) Loodan, et kõik laabub ilusti ja sellest pole pahandust, et ma ametlikult Liidu kaudu ei suhtle. Ehk vähendangi nende suurt töökoormust.


Senikaua aga valmistun.. Sel aastal olen meeldivalt üllataval kombel terve olnud, minu kauaaegsed "sõbrad" nohu ja köha on mind sel talvel üsna vähe külastanud. Rohkem kaugelt viibanud ja meelde tuletanud, et nad on ikka olemas. Ptüi, ptüi, ptüi.. aga parem oleks kui see nii jääkski :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar