neljapäev, 8. jaanuar 2009

Miks ja millest?

Jah, ma hakkan nüüd blogi pidama.

See on minu esimene postitus.

Kui sa seda loed, siis sa tõenäoliselt tead, kes ma olen. Ehk siis endast ma praegu pikemalt ei kirjuta.

Küll aga võid sa imestada miks sa ma seda blogi pean? Kas mul pole paremat teha või?

Kindlasti on. Kuid arvan, et see blogi on hea koht, kus oma mõtteid väljendada. Kasvõi ainult enda jaoks. Mõne jaoks hümniks saanud laul: ".. Hoian kõik endale! Hoian kõik endale! Hoian kõik endale, mida ma teen ... ! ...." vist minu puhul ei toimi. Mul on endal kergem, kui saan välja öelda, mida ma mõtlen. Muidu tekib oht, et lähen lõhki :)

Peale selle on mul palju sõpru-tuttavaid, kes pidevalt kurdavad, et ma neile liiga vähe aega pühendan ja nad ei tea minust üldse midagi. Olen süüdi. Aga see koht on taas hea võimalus endast märk maha jätta. Siis on see juba kõigi teie enda asi, kui kurssi te ennast minu tegemistega viite :) Andke muidugi mulle ka oma tegemistest teada..

Mõtlesin pikalt, kas teha blogi eesti või inglise keeles.. otsustasin, et esialgu teen siiski eesti keeles.

Võin lubada, et esialgu suudan kindlasti regulaarselt postitada.. Muidugi olen märganud, et enamike blogipidajate tihe-regulaarsus muutub ajapikku vähem-regulaarsuseks..

Ma ei kavatse oma blogiga pretendeerida ülima-tõe-tiitlile. Ei, kirjutan kõigest sellest, mis mu enda mõtetes mõlgub. Pead mu blogi lugedes leppima sellega, kui me ei mõtle ühtemoodi. Aga kas peaksime? Kui märkate minu kirjutistes aga faktivigu, siis andke märku.. võib-olla on meie teadmised millegi osas erinevad.

Esimene suurem teema, mille tahan "hingelt ära rääkida", on Eesti vibusport. See on see, millest ma suuresti sõltun. See on see, mis mind muretsema paneb. Tunnen enda sees suurt soovi (lausa kirge?) saada Heaks Vibulaskuriks ja seda mitte ainult Eesti mastaabis.. kuid selleks peavad kõigepealt lahenema probleemid Eesti vibuspordis.. Kuna see mõjutab tegelikult mu kogu elu.. vibulaskmine ei ole minu jaoks enam pelgalt ajaviide.. siis tunnen, et pean oma mõtted siia kirja panema.

Kirjutamiseni-lugemiseni,
Siret

1 kommentaar:

  1. siret, kiidan sinu mõtet teha just selline blogi!! loodan, et postitusi tuleb ikka tihedasti ette ja edu paranemisel!!

    VastaKustuta